5 Ocak 2018 Cuma

Tarte amazing clay blush bazaar allık paleti




             Arkadaşlar herkese selam hoşgeldiniz tarte markasını ne kadar sevdiği mi videolarını izleyenler Instagram’dan takip eden arkadaşlarım biliyorlar gerçekten sanıyorum ki en çok sevdiğim marka bu markadan alıp da herhangi bir şekilde pişman oldum ya da memnun kalmadım hiçbir ürün olmadı maalesef ki marka ülkemizde bulunmuyor fakat Instagram satıcılarından rahatlıkla temin edebilirsiniz ben ürünü damla kozmetikten aldım ürün gayet güzel paketlenmişti hızlı bir şekilde gönderildi hiçbir şekildeÜrün de deforme bir bozukluk yoktu son derece memnun kaldım ürün anlatacak olursam eğer bu markanın geçen yılda çıkarmış oldu koleksiyonundan farklı renklerin bulunduğu elimde bir palet var ve bu palet neredeyse elinden hiç düşmüyor çok severek kullandığım bu allık paleti ne herzaman yanında bulup seyahatlerde yolculuklarda severek kullanıyorum büyük paletleri sevmemin sebebi de her şekilde her tonda hem bak yaşınıza uygun bir allık bulabiliyorsunuz aldıkların yanı sıraPalette iki adet aydınlatıcı bulunmakta yani palet toplam on üründen oluşuyor sekiz adet aldık iki adet aydınlatıcı rengi mevcut benim bu paleti anlatmamz tahmin ediyorum ki saatlerimi alır fakat olabildiğince kısa kesmek istiyorum maddi olarak sizi zorlamıyorsa bir allık paletim olsun ve Ömrüm boyunca kullanım diyorsanız mutlaka bu palete göz atmalısınız yaz ya da kış ışıltılı ya damlat her zaman kullanabileceğiniz farklı renklerden oluşan bu paleti gözüm kapalı size tavsiye ederim daha önce de söyledigim gibi bu markayı çok severek Ve bu paletlerin çok kullanışlı buluyorum markadaki aldıkların alıp aletlerindeki Pigmentleri  renk vericilikleri ürünü yüzünüzde kalıcılığı görünümün doğallığı gerçekten çok güzel gerek aydınlatıcı gerek Alıklar da tamamında ürünler yüzünüze doğal bir şekilde oturuyor ve gün boyu kalıcı oluyor bir çok markada bulamayacanız rengi tonları bu markada mevcut renkleri birbirleriyle rahat karıştırabileceğiniz gibi farklı renk tonlarının bulunması da size çok fazla kullanım kolaylığı sağlıyor açıkçası benim en sevdiğim mi  markalardan biri gerçekten gözüm kapalı her zaman her ürünü alabileceğim bir marka keşke ülkemizde daha kolay ulaşılabilir ve daha makul fiyatlarla olsa da hepimiz tüm çıkan ürünlerini kolaylıkla alabilsek şimdilik sanıyorum benden bu kadar bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder